3 JUN 2008 – Third Anniversary…

Takde ape yang special… Cume tahun nie Yan pandai sket …Yan g kedai bunga dan suruh nyonya tu hantor bunge kat hubby… takde hadiah lor… Tapi Yasin ade bagi Yan hadiah.. dalam kotak .. nak tau ape? Ntah tak tau nak panggil aper… Macam buah dadu jer.. Ade perkataan MISS YOU, KISS ME, lagi ape ek? Tak sempat nak snap lagik.. Bunga tu pun tak amik gambor dah layu.. Anyway … ingatan itu yang lebih penting… Tak gitu?

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: