Menjawab Tag Dell.. I try

Sempena menjawab tag Dell,
” owh.. sungguh sya tak menyangka akan menerima anugerah ini… Anugerah Kreatf.. Kreatif ke? Terima kasih kepada semua yang turut sama inter frame di dalam Blog saya ini … Kepada bos2 saya yang buat2 tak nampak semasa saya mengupdate blog.. dan kepada kawan2 yang sentiasa menjana idea sepanjang pembikinan blog ini.. Tidak lupa juga kepada penaja sunglass saya, Giogio Armani.. Penaja tudung dan baju2 saya En. Yasin mindagie… mekap saya, Maybelline dan Olay.. Dn tidak lupa Acer & Sony kerana, tanpa mereka, macam manalah saya nak upadte blog… Muahahaha…

Ok Dell, verangan sungguh …

Leave a Reply

