1 Ramadhan 1429H

Rasenye tak terlambat lagi untuk ucapkan Selamat Berpuasa pada semua… Semoga semua dapat menjalani ibadah puasa dengan khusyuk dan tawadduk .. heheh.. Yoyo or je Yan kan? 1 Ramadhan kite kan cuti… So takde wat pe, daripada duduk melayan perasaan , adela masak sket… Tapi masakan biasa jer… kangkung goreng belacan + udang sambal + telur dadar.. simple kan? Ntah… tak tau nak masak ape.. Tapi kan… boring gak bile tiap2 hari dok fikir nak masak ape .. Masa bukan bulan pose tak tau nak beli ape .. Ape nak jadik la Yan ni… Ade gak Teman syorkan Yan amik je lauk umah Mama… tapi selalunya jenis2 juadah yang Mama masak Mr. Hubby tak makan… Susah gak.. Jadik bila dah takde yang sesuai, Yan tetap kene masak gak… Bukan Mr. Hubby tak sudi, cuma jenis2 masakan tu tak sesuai ngan selera die.. Bile ade yang kene, Yan rembat la gak.. Dilema betul…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: