Meroyan

Semalam Yan letih sangat… Imran lak mengados sangat … Bising2 bile Ammar nak tido… Si Adik kalau dengar abang tu masih riang gembira, mesti tak jadik tido… kalau tak elok je 2 malam lepas, die tido sendiri lepas golek2.. 2 hari yang lepas Im kat umah nenek .. Kene kidnapped .. Yan naik hangin.. Si adik nak tido, si abang sibuk2 lari2 keluar masuk bilik … Ini boleh mendatangkan marah.. Sudahnye Yan kejut Mr. Hubby (yang tertido masa operasi menidurkan Ammar) suruh die layan Im.. Tapi die lalok2 kan… Yan pun apelagi… Macam Mak Tiri la… Nak rotan si Im tu.. Papa die dah kelam kabut dah tak kasik… Yan tak rotan pun .. Yan angkat Im keluar bilek bagi kat Papa die.. Ble plak die dok diam ngan Papa die tengok Ultraman.. Tak lama lepas tu, Im masuk bilik.. “Mama, nak ido alam…” (Mama, nak tido dalam) Yan pun dah cool, ajak die naik katil.. Kejut Mr. Hubby masuk tido… Dalam hati Yan, nasib baik anak aku tak merajuk panjang.. Payah gak die tu sejak pandai merajuk.. Im oh Im.. Sudahnya Ammar tido ngan bibiq…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: