takde cerita

Friends, takde ape nak cerita… Yan tak sempat pun nak baca korang nyer blog..Pagi2 lagik dah kene g jaga konkrit.. Petang, baru masuk kepenatan… Dah la cuaca kat luar panas banget… Mencabar sungguh… Sakit2 badan .. padahal baru je berurut Jumaat lepas… Yan dah tua agaknye… hari ke 2 pose, takde ape yang menarik.. Cuma dah start kerja… Busy.. Tak sempat masak.. Cume sempat wat cendawan tumis air je… Lauk yang lain sponsored by Mama.. Ikan talapia goreng sambal ( yan je makan )+ Ayam masak kicap… Yan suke kalau ade sesuatu yang pedas (tapi tak pedas sangat) dalam juadah seharian…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: