Raya Ketiga – Batu Berendam – Banting

Bersama tuan rumah (Pakcik Lajim)

baik nye bebudak ni dgn Papa die…
Yan macam syok sendiri kan?
Ni lah tempat kami bermalam…
Yan (berangan ada baby girl) dengan kakak2 dan Husna (Baby Sepupu)
Menantu lanang Hj. Mohd Shahar & Hjh. Hazizah

So, dah habis beraya di Melaka & Johor… kami pun bergerak balik ke Banting… nasib baik jalan tak jem… Perjalanan balik dipandu oleh Mr. Hubby dan diterajui oleh Papa Yan…

Sampai2 umah, Yan mula isi balang kuih… Sebab ade kawan nak datang beraya… Member ni tiap tahun datang beraya… Al-Maklumlah… masih bujang ..kalau dah kawin, tak taula tu.. Sekali bile jenguk dalam fridge ade kekurangan bahan la pulak… Ingat nak hidangkan spageti untuk diorg .. sekali untuk makan malam kitorg.. So, Yan pun bergegas g beli bahan kat Tesco..
Nasib baik member tu datang lewat sket… Dalam kul 6 camtu.. Dan nasib baik sempat Yan siap masak… dapatlah diorg rasa masakan Yan…
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: