Padang- Bukit Tinggi Sumatera Indonesia..

Lapar sudah…
Kat sini bumbung die mesti bentuk macam ni… Orang Minanglah katakan…

Papa, control perut sikit…

Apa yan buat kat sana? Honeymoon? Bole la kata begitu… Sebab kami pergi berdua je tanpa anak-anak… Seawal 5 pagi kami dah gerak dari Banting menuju LCCT .. Flight kul 7:50pg.. Sampai airport Padang kul 8:45pg waktu Malaysia… 7:50pg waktu Indonesia.. Cepat kan? Entah… pilot tu bawak laju kot.. Haha… Yan pun tak terasa lama dok dlm tu.. Berbanding ke Jakarta dulu… Lama sangat sampai perut pun dah berkeroncong… Kali ni Yan ikut group Mr. Hubby.. Destinasi pertama yang kami singgah adalah restoran … untuk minum2 sebagai lapik perut sebelum tengahari.. Kat sini makanan utama adalah masakan Padang lah kan… Pepagi dah ade nasik dan lauk2 macam2 jenis… Tapi Yan ngan Mr. Hubby hanya makan sikit sajer… Dalam 2 jam lagi dah nak makan tengahri..

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: