Yan nak pindah rumah…

Geng, Yan nak pindah rumah… Bukan rumah Yan… tapi umah Kuarters gak..Tapi besar sket.. Mr. Hubby punya.. Dekat sket ngan pejabat ngan umah Mama Papa Yan.. kalau jalan kaki pun sampai sebenarnya… Tapi berpeluh gaklah nanti… Penghuni sebelum ni bagi kuarters tu dah keluar hari Sabtu lepas… Kami pun datanglah… Kononnya Yan nak kira tingkap umah tu… Gila banyak… Pastu Yan tak bawak alat ukur plak… Bila tunjuk kat Mama a.k.a consultant jahit menjahit, die macam pening2 pastu nak ukuran gak.. Nampaknya terpaksala tangguh lagi beli kain untuk wat langsir…
Kenapa Yan kelihatan beria-ia sangat? Entah… Semangat keperempuanan ku sudah datang lagi…. TOLONG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yan berangan nak wat langsir ala-ala Inggeris gitu.. Ntah jadi tak… tengoklah nanti yer..
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: