Pindah Rumah – 1

Pintu utama (ruang tamu)ruang makan menghala dapur

Macam die je yang mengemas

Seharusnya double …

Yan dah pindah rumah 22hb yang lepas… So, sesi pertama adalah pasang langsir dulu… Langsir ni Mama yang jahit tau.. Kesian die … Yan amik corak yang sama dengan langsir raya haritu.. Jadi, untuk semua bilik, guna gaya yang sama… Untuk ruang tamu sahaja lain sikit.. Tapi masih guna corak yg sama untuk bahagian kepalanya… untuk bahagian belakang, Yan guna kain jarang berjalur jer… Permintaan Mr. Hubby, biar terang.. Tak nak kain gelap.. So, Yan pilih warna putih jarang… Corak potongan tu biasa2 ajer.. tapi nampaknya susah gak Mama mendapatkan bentuknya…Yan? Sediakan material dan pilih design… Ade gaya inggeris tak?
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: