My ExPengapit Wedding…20/12/2008

Dah siap dah….

Tembam nye muka gue…

My Mama & Harry

Tu dia jejaka pujaan Harry…(apasal ko tutup mata Ary?)

Dah si Mior lak tutup mata…
Last Saturday.. Harry aka My Bestfriend aka My ExDorm Mate aka My ExPengapit telah pun melangsungkan Majlis Perkahwinan nye.. Disebabkan warna tema adalah gold.. So, Yan pun mencarik baju paling sesuai untuk berganding dengan Harry… Ceh, macam la Yan yang jadik pengapit kan? tapi Yan suka je pakai baju ikut warna tema… Saje datang masa dah dekat nak bersanding… Mesti pengantin dah siap kan masa tu… Adela masa nak menyelit amik gambor… sebelum Fazrie aka Mior duk sebelah die, Yan nak la peluk2 Harry dulu… Harry tantek… Tetiba Yan rasa nak amik gambar pakai baju pengantin lagi sekali… Gediks plak kan? Tak puas2 ke? Tak… Hehehe…Tunggu la Yan kurus balik nanti… Sekarang Yan tembam bagai dipam-pam… Adoi.. Malas nak diet lor….
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: