MERAH KUNING LAMBANG KEJAYAAN…

Sesungguhnya saya berbangga..
Kerana …
Saya dilahirkan di SELANGOR..
berkerja di SELANGOR …
Suami juga orang SELANGOR….
Anak-anak saya ,
saya pastikan mereka lahir di SELANGOR…
Alhamdulillah…
SELANGOR menang piala FA ..
Dah berapa tahun tak tengok game bola … Aler.. kat umah je pun… Sambil baring duduk depan tv .. sampai anak Yan, Ammar tu dah merengek-rengek nak tido.. dah habis bola baru Yan ajak die masuk bilik… kesian.. pandai pulak meraih simpati.. buat2 tak larat nak jalan sendiri… gelihati tengok die… Hubby la kene kelek die.. Bagi sebotol susu, terus pengsan…
Last Yan beria tengok bola masa tu Selangor lawan Sabah.. dah lama sgt.. masa tu sekolah lagi rasanya… Tapi Yan takdela sampai nak tengok kat Stadium.. Malas lah nak berpeluh2 ..
Okay.. TAHNIAH kepada pasukan MERAH KUNING..
*p/s : adakah Yan seorang prejudis dan bersifat keNEGERIan? (ask my hubby…muahahaha)
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: