INGKAR ..

Hehehe.. Kan Jusco ade members day .. 2 hari je plak tu.. semalam dan kelmarin… Hati mana bisa tahan? Kepada yang tahan tu alhamdulillah.. Tapi Yan INGKAR.. INGKAR arahan doktor.. NO SHOPPING.. Mmmm .. hajat dihati nak beli breast pump jer.. (dah pasang niat nak nyusukan anak) memang tercapai lah impian.. Tapi yang tak tahan tu ade bende sampingan .. sesungguhnya Yan cuma manusia biasa.. (eceh.. tetiba jer..) Yan shopping baju preggy … ala.. yang murah2 jer.. kalau tak murah, Yan fikir banyak kali gak.. pastulak ade peneman kan.. Mama la.. sape lagi.. Harus semakin rancak Yan memilih…Ampun.. (Habis duit aku..) Pegi dalam kul 8:30mlm dan balik… sampai umah dah nak 12:00pg.. Kesian anak2 dan Mama serta Mr. Hubby..

* wah.. ade banyak voucher yg ble ditebus… tapi itu next entry..

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: