Juadah berbuka semalam

Watermelon Juice
telur dadar yang dah kene cilok oleh Ammar

Kailan ikan masin

Udang goreng tepung- wishlist Mr. Hubby
Emm… Ni je yang sempat disediakan semalam.. Mr. Hubby balik lewat sebab ada meeting kat SUK.. Ntah pape la meeting buat petang. Kan bagus buat pagi, takdela yang dari daerah jauh tu tergesa-gesa nak balik berbuka ngan anak isteri.. Dah lah tu kalau jem teruk lagila haru.. kene berbuka tengah jalan.. Apela… Dan kesian kat Yan ni.. tertunggang tonggeng bersilat kat dapur tu.. Walaupun juadah tu tak susah mane nak sediakan, tapi budak 2 orang tu suka bikin hati jadi panas.. Kalau di biar berdua, ade aje benda nak dibuat.. Sepahkan biskutla, tolak-tolak la.. Aduh hiruk piruk dibuatnya.. Tu belum kejap-kejap datang dapur mintak susula, milo la.. Penat woooo…. Tapi, alhamdulillah Yan sempat gak siapkan semuanya sebelum waktu berbuka.. dan Mr. Hubby sempat sampai sebelum azan untuk melayan anak-anak…
Bukan tak nak beli je kat PaRam, tapi bayangkanlah Yan nak mengheret 2 budak tu g PaRam? Hish, tak dapat bayangkan.. Emmm… hari ni Mr. Hubby ada meeting lagi kat SUK.. Petang gak… Argh.. Apa nak masak ni?

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: