ish ish ish…Antara Hobimu dan Hobiku

My new bracelet, necklace & pendant (Adore design)

Golf set baru Mr. Hubby (dulu Mr. Hubby pakai set Bro Khir)

ish ish ish…. penangan YES MST Kelana Jaya.. dan Habib Jewel

BERBALOI BALOI

Justify Full

Advertisements

7 Responses so far »

  1. 1

    frida[norm] said,

    Yan, nampaknya nak belajar tang golf boleh tanya kat ko ni yan..p/s: padang golf sebelah ni,pegang rumputnya pun ku tak pernah. akekekke

  2. 2

    frida[norm] said,

    silau, yan..silau..akekeke

  3. 3

    YAN said,

    Erk.. Mr. Hubby yang punya hobi golf tu.. Tapi die bercita-cita untuk mengheret kami anak beranak untuk sama-sama satu hari nanti. Hobi aku yang satu lagi tu.. p/s :aku sebenarnya tak keberatan untuk turut serta tapi setnya harus dibeli dulu dong..

  4. 4

    fuadnis said,

    amboi yan..berapa ribu riban set habib jewels ko tu….ni mesti ko mengambil kesempatan krn harga emas turun balik ni..hik..hik..tapi klu mahal pun ko apa kesah yek..hik..hik..

  5. 5

    YAN said,

    Jawapannya .. RAHSIA

  6. 6

    fuadnis said,

    apa ke halnye banyak benor jawapan rahsia ko tu..hik..hik..dah banyak barang kemas ko..pasni blehla beli rumah plak..

  7. 7

    YAN said,

    Hehehe… aku tekan -tekan tak kuar rupanya dah banyak… hehehe.. RUMAH ? tunggu…


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: