Penyerahan Projek Asrama

Rumah Warden Lelaki
Asrama Lelaki

Rumah Warden Perempuan

Dewan Makan

Asrama Perempuan
Alhamdulillah.. setelah 2 tahun tempoh pembinaan bangunan ini, akhirnya telah selamat diserahkan kepada pihak pelanggan Pejabat Pelajaran Daerah pada 5 Januari 2010.
Berbagai rintangan dan masalah yang perlu ditempuh sebelum kami (semua yg terlibat) berjaya menyiapkan projek ni.. Apa masalahnya? Tak perlulah dikenang-kenang lagi… Jadi sekarang Yan sedang sibuk menyiapkan paper work sebelum proses menutup akaun (selalunya dalam tempoh 1 tahun lagi) Semua melibatkan RM RM RM … jadi, bila lambat sikit je, mulalah ade yg meraung raung( melalak) nanti…
Kalau korang dapat tinggal kat Asrama ni, korang suka tak agak-agaknya?
Kalau Yan, Yan suka nak tinggal kat umah Warden tu… selesa woo..

Advertisements

5 Responses so far »

  1. 1

    teringat warden kita yg duk rumah sempit sblh bilik prep kat smtk dulu tu…

  2. 2

    YAN said,

    A'ah.. sekarang punya RW jauh berbeza… samela ngan kuarters kerajaan dan rumah guru

  3. 3

    DYLA said,

    yan, aku takmo duk umah warden tu yan. byk masalahnya. budak skang ni bukan mcm budak dolu2. huhuhu…..bila ingat2 sian lak ngan warden dulu umah sempit giler.

  4. 4

    gaban said,

    aku berminat kat dewan makan tu, sekolah mana ni yan?

  5. 5

    YAN said,

    SMK Bukit Changgang Gaban…Masuk jgn tak masuk


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: