7 Ramadhan 1431H

Emmm  … Baru 7 hari puasa dah tak tau nak masak apa. Ops pembetulan ayat.. Dah tak tau nak masak apa yang senang dan yang dimakan oleh Mr. Hubby…ha.. tu baru betul.. Ikutkan, Yan ni belasah je ikan ape pun or sayur ape pun tapi , takkan nak penting kan diri sendiri kan.. Dah tu tengahari tadi hujan plak … lagila melemahkan semangat nak mencari lauk.. kat TESCO, mula timbul idea.. terus beli bahan basah kat situ.. Ooo.. Yan memang tak berapa minat g pasar ye kawan kawan..

Apa yang Yan masak hari ni? Sardin masak kicap + kentang dan sayur cendawan tumis air… okla tu kan…

Yan wat entri pasal juadah puasa ni bukan apa…. yela….

1) Pasal Yan nak recall apa yang belum pernah masak dalam bulan Ramadhan ni..

2) Pasal Yan bukan selalu masak.. Kira satu kebanggaan woo… Yan masak untuk suami die…

3) Yan nak gak la bagi idea untuk kengkawan yang tengah tak tau nak masak apa hari ni…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: