Archive for 1 Ramadhan 1429H

1 Ramadhan 1429H

Rasenye tak terlambat lagi untuk ucapkan Selamat Berpuasa pada semua… Semoga semua dapat menjalani ibadah puasa dengan khusyuk dan tawadduk .. heheh.. Yoyo or je Yan kan? 1 Ramadhan kite kan cuti… So takde wat pe, daripada duduk melayan perasaan , adela masak sket… Tapi masakan biasa jer… kangkung goreng belacan + udang sambal + telur dadar.. simple kan? Ntah… tak tau nak masak ape.. Tapi kan… boring gak bile tiap2 hari dok fikir nak masak ape .. Masa bukan bulan pose tak tau nak beli ape .. Ape nak jadik la Yan ni… Ade gak Teman syorkan Yan amik je lauk umah Mama… tapi selalunya jenis2 juadah yang Mama masak Mr. Hubby tak makan… Susah gak.. Jadik bila dah takde yang sesuai, Yan tetap kene masak gak… Bukan Mr. Hubby tak sudi, cuma jenis2 masakan tu tak sesuai ngan selera die.. Bile ade yang kene, Yan rembat la gak.. Dilema betul…

Leave a comment »