Apa pendapat korang?

Aku rasa, aku teringin nak pregnant balik….

tapi bila kenangkan kalau aku dapat anak lelaki gak , aku batalkan niat aku ni…

 Tapi bila tengok kawan kawan dapat baby girl, aku teringin  balik….

 Pendapat korang lah kan… bila sepatutnya aku mula pregnant balik….?

Owh lupa, aku masih breastfeed Kikim dan menelan Noriday setiap hari dengan jayanya….

 Kikim dah nak masuk 18 bulan.

4 Responses so far »

  1. 1

    dyla said,

    yan, kalau rase nak pregnant balik, ok je nak pregnant. mana tahu rezki kali ni dapat girl.

    lagi satu, ni petua mak aku. tak pasti la ketepatan dia. tapi tak salah mencuba. dulu pas dia dapat 2orang anak pompuan, dia tingin anak lelaki, so petua dia, ko cube alih lokasi tido ko. kalau misalnya ko biasa belah kanan, ko tido plak belah kiri…

    aku dah buat gak benda ni. aku tido belah yg sama je, so aku dapat girl lagi. (inas dhamirah).

    selamat mencuba. =)

  2. 2

    cknorm said,

    aku pernah baca petua yg sama dari deyll tu. bolehlah cuba yan.

    menjawab soalan ‘bila patut pregnant balik’ tu, sebaiknya bila sudah cukup bersedia especially in term of emotional strength. cliche, but it is true! true! true!

    tawakkal ‘ala allah selepas kita berusaha. May Allah grant you His Blessings with what you have ask for long. Insyaallah.

  3. 3

    luvyayan said,

    thanks ya kengkawan.. tetiba aku rasa tak bersedia lagi…

  4. 4

    Paduka said,

    Hmm.. agak personal skit..lee. nak anak pompuan kena lakukan dgn sekerap mungkin .kerana air suami agak cair.kalau jarang-jarang .air suami pekat ..bakal dapat anak lelaki .Wallahualam..Saya cuba petua ni dari member Alhamdulilah berjaya dapat lelaki dan Perempuan..


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a comment